Halaman utama

logo berguruseo selamat menjalani ibadah puasa selamat melayari laman blog saffone hubungi saya 019-6167231 en saiful

cari produk disini

Memuatkan ...

*****

*****

Isnin, 26 Mei 2014

M.X.T Muscle Terrorizer...... penaik otot PALING cepat PALING pantas!

M.X.T Muscle Terrorizer...... penaik otot PALING cepat PALING pantas! 


dengan Harga rm200 Kos penghantaran free 

penghantaran runner ke KL bandar baru bangi,putrajaya (free)

funsi M.X.T :

1) Membina otot
2) Mengembungkannya
3) Mengeraskannya
4) Menebalkannya
5) Energy menggila
6) Stamina dijamin takkan putus
7) Prestasi ranjang pon jadi TIP TOP accident free!!

Senyum kepuasan...

APA DALAM M.X.T?????

WHEY PROTIEN DAN SOY PROTIEN - Paling asas utk MEMBESARKAN otot!!

TAHUKAH ANDA: OTOT ADALAH LEBIH BERAT DARIPADA LEMAK

OLEH ITU, JIKA ANDA MELIHAT TESTIMONI-TESTIMONI
M.X.T MUSCLE AND ENERGY SUPERCHARGER YG NAIK BERAT BADAN TU, ANDA TAK PERLU RISAU (JIKA ANDA SEORANG YG BERISI), KERANA BERAT YG NAIK TU IALAH BERAT OTOT...

BERAT LEMAK ATAU ISI TAKKAN NAIK DGN MENGGUNAKAN
M.X.T MUSCLE AND ENERGY SUPERCHARGER.... IA MEMBESARKAN N MEMBENTUK OTOT DI SAMPING MENGURANGKAN LEMAK!!

SO, TAK KIRA ANDA SEORANG YG BERISI, MAHUPON YG KURUS, ANDA LAYAK MENGGUNAKAN M.X.T MUSCLE AND ENERGY SUPERCHARGER DAN MENDAPAT BADAN IDAMAN!!


M.X.T MUSCLE AND ENERGY SUPERCHARGER SESUAI UNTUK

1) Beginner beginner yg baru join gym yg nk start bina otot
2) Org yg mmg dah ada otot yg nk menebalkan mengeraskan n menambah size otot
3) Org kurus yg nk membesar.. besar guna M.X.T ni bukannya besar lemak or isi isi gebu...ia besar OTOT..so mmg akan nampak perbezaan..
4) Org berisi yg nk cutting.. pon sesuai gak.. seperti saya ckp tadi la... ia fokus otot yg membesar bukannya isi.. so kalau org2 yg nk buang lemak badan pon boleh kerana ia akan bantu bakar lemak pada masa yg sama!!!
5) Ahli sukan yg nk tenaga kaw kaw lu!!! Urine tak sangkut dont worry..
6) Org yg tak buat ape2 yg nk guna utk TENAGA utk tak rasa lembik tak rasa lemah jeee seharian
7) Org yg bermasalah zakar kecil yg nk besarkan (zakar pon otot gak)


BAHAN DI DALAM M.X.T MUSCLE AND ENERGY SUPERCHARGER
WHEY PROTIEN & SOY PROTEIN - ramuan paling asas untuk menaikan otot.


SAW PALMETTO - Herba yg sgt popular dan biasa digunakan utk merawat masalah rendah nafsu dan mati pucuk.. ia juga digunakan utk merawat sesiapa yg menghadapi masalah prostat yg mengakibatkan kesukaran kencing.. ia membantu peningkatan hormon bagi lelaki secara NATURAL dan tidak akan ada kesan sampingan. Oleh itu, jika ia digunakan utk aktiviti sukan atau binabadan, ia akan memastikan hormon anda stabil dan peningkatan otot adalah lebih cepat dan luarbiasa. Jika bukan dalam konteks sukan, ia akan memastikan tenaga harian tidak putus, begitu juga tenaga batin

BUETA SUPERBA - Herba dari Thailand yg terkenal sebagai HERBA KEJANTANAN!! Ia digunakan utk meningkatkan kadar testosterone lelaki. Ia mengandungi Flavonoids yg memberi peranan sebagai "PENEBAL" utk segala gala otot di badan kita termasukkan otot batin.


TRIBULUS TERRESTRIS - A stand alone supplement. Anda maybe pernah jumpa Tribulus di jual di mana2 dan tanpa di campur apa2. Ia biasanya dijual pada harga rm150-rm250 pada dose yg sama yg terdapat di dlm M.X.T!!! So, tak ke jimat kalau beli M.X.T? Tribulus ni ingredients paling popular dan paling kerap digunakan oleh atlit atlit segala sukan utk MENINGKATKAN OTOT DAN JUGA STAMINA. Otot akan kekal lama dan keras!!!!


CATUABA - 1 lagi champion dlm meningkatkan testosterone level lelaki. Herba popular ini biasa dijual berasingan, namun dlm M.X.T, ia digabungkan dgn herba herba top yg lain. Dgn pengambilan Catuaba, istilah PENAT boleh dibuang dari kamus hidup anda!!


GINKO BILOBA - Dah ada kereta kereta sport, kena lah ada pelincirnya.. Ginko ini memain peranan sebagai melancarkan perjalanan darah..dgn ini, tenaga n stamina memang takan putus2..ia juga akan menyebabkan minda kita lebih ALERT di gym, di gelanggang sukan, mahupon di ranjang!!


CARA PEMAKANAN M.X.T MUSCLE AND ENERGY SUPERCHARGER

1 kotak ade 30 sachet. Penggunaan untuk sebulan. 1 hari ambil 1 sachet.

Hari ada training
1 sachet di bancuh dengan 200ml air sejuk ( bukan ais ) dan minum 30 min sebelum work out.

Hari tiada traning


1sachet di bancuh dengan 200ml air sejuk (bukan ais ) dan minum 30 min before sarapan.



Tahukah anda: M.X.T boleh membantu anda membina otot secepat 2 minggu pertama menggunakannya!!!







HALAL DAN LULUS K.K.M!!




RM200 TAHAN 1 bulan



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mengapa saya berani memperkenalkan produk ini M.X.T ?






saya sendiri mengunakan M.X.T kesanya amat ketara. Nantikan kemunculan saya dalam masa 2 bulan lagi..:)
perlukan kesungguhan..saya yakin M.X.T dapat membantu..








                                         video
tunggu apa lagi order sekarang 019-6167231 epol


saya berani memcuba anda bila lagi: )



dengan Harga rm200 Kos penghantaran free 

penghantaran runner ke KL bandar baru bangi,putrajaya (free)hubungi saya epol 019-6167231
jika tidak mendapat menjawab pangilan  sila sms

Isnin, 14 April 2014

Product Phyto collagen advance -steamcell-


steamcell
KELEBIHAN PHYTO COLLAGEN STEM CELL BLUE BERRY

. Membantu menjaga kulit,lebih cerah,gebu.
. Membantu menghapuskan kulit kusam.
. Membantu melicinkkan kulit wajah.
. Membantu menghapuskan parut-parut lama. 
· Menambah tenaga.
· Mengurangkan Rasa Lapar
· Sumber Asid Omega 3,6 ,9
· Membantu Mengawal Kolesterol
· Melambatkan Proses Penuaan
· Membersihkan Usus
· Membuang Toksin
· Lebih Bertenaga & Lebih Ringan
· Boleh Digunakan Sebagai Awet Muda
· Mampu Merendahkan Risiko Penyakit Kanser
· Merawat Penyakit Kulit
· Menurunkan Berat Badan
KELEBIHAN LAIN BUAH ACAI BERRY DAN BLUE BERRY
· Blue Berry Boleh Membantu Kualtiti Tidur Dengan Lebih Baik
· Blue Berry Dapat Tingkatkan Tahap Tenaga Anda
· Blue Berry Dapat Mengurangi Kolesterol
· Blueberry Boleh Membantu Anda Menurunkan Berat Badan
· Blue Berry Dapat Membantu Mengurang Stress Anda
· Blue Berry Dapat Meningkatkan Kesihatan Seksual Anda
· Blue Berry Boleh Melegakan Haid Bulanan Wanita
· Blue Berry Dapat Membantu Melawan Kerdut Dimuka Melindungi Kolagen (Dan Jaringan Tisu Lainnya) Dan Cara Ini Anda Akan Melambatkan Kerdut Yang Lebih Awal.
· Minum Acai Dapat Membuat Gigi Kukuh
· Acai Boleh Melewatkan Ketuaan
· Acai Dapat Melindungi Saluran Darah
· Acai Dapat Meningkatkan Daya Tahan Dari Penyakit
· Acai Bolehkah Meningkatkan Tahap Lipid Dan Glukosa
· Acai Boleh Mengdetoksifikasi Dan Mencuci Tubuh Kita
· Acai Mampu Membantuan Masalah Ulser
· Acai Mungkin Mampu Mengurangi Risiko Penyakit Alzheimer
· Acai Adakah Penolong Besar Terhadap Osteoporosis
· Acai Bolehkan Melawan BPH (Pembesaran Prostat)
· Acai Mampu Membantu Menghalang Retinopathy
· Acai Bolehkah Mencegah Beberapa Penyebab Dari Penyakit Jantung
· Sterols Dari Acai Dapat Membantu Menurunkan Tekanan Darah Anda
· Acai Dapat Membantu Melegakan Simptom Asma
· Acai Mamput Membantu Menghilangkan Rasa Sakit Arthritis
· Acai Dapat Membantu Mencegah Kerosakan Free-Radical Di Sistem Kekebalan (Immune)
· Acai Juga Bertindak Seperti Astringen
· Acai Dapat Memerangi Kanser
· Acai Bolehkah Meningkatkan Fungsi Sel-Sel ‘Immune’ (Kekebalan)
· Acai Mengurangkan Kekerapan Penyakit Berjangkit Seperti Virus, Fungi Atau Jangkitan Bacteria.
· Acai Dapat Meningkatkan Penghadaman
· Acai Dapat Bantuan Synergy Tubuh Kita




Product Phyto collagen advance -steamcell-
Akan membantu anda untuk mendapat kan badan yg TEGAP,MENARIK & BERGAYA seperti orang diluar sana
Kelebihan photo collagen advance 17x -STEM CELL- memberi anda TENAGA,
Kulit yg kendur akan menjadi TEGANG
Membantu OTOT2 yg LEMAH menjadi KUAT serta penjagaan KULIT KITA
Lelaki ataw perempuan boleh menggunakan nya




 Box rm 180
Bottle rm130



Mengapa harus keluar modal yg mahal untuk mempunyai bentuk badan yg MENARIK,TEGAP&BERGAYA sepeti org lain.product phytocollagenadvance akan membantu anda untuk menaik kan OTOT-OTOT yg lemah,menegangkan KULIT yg KENDUR,mencantik kan KULIT,MELEMBUT kan KULIT & memberi anda TENAGA 

Bottle rm130
Box rm 180


saya sendiri telah mecuba anda pula bagaimana..
untuk tempahan sila hubungi/sms ke 0196167231epol --Penghantaran adalah percuma---


Rabu, 9 April 2014

Teh Herba Durian Belanda Annona Herbal Tea


Teh Herba Durian Belanda
Annona Herbal Tea

Kandungan : 25 uncang x 1.5 gram
Harga Promosi :
Beli 1 unit – RM 75.00
Beli 3 unit – RM 204.00
(Harga Pasaran : RM 85.00)
Teh herba durian belanda adalah produk yang hebat keluaran syarikat Annona Herbs di mana produk ini dirumuskan dari herba-herba semulajadi terpilih dari pokok durian belanda. Secara umumnya telah diketahui ramai bahawa durian belanda mempunyai kekuatan sebanyak 10,000 kali ganda mencegah, merawat dan menyembuhkan penyakit kanser berbanding dengan perubatan moden (kemoterapi). Ianya juga bertindak melambatkan pertumbuhan tumor dengan kekuatan berkali-kali ganda.
Melalui penyelidikan dan kajian dijalankan selama 5 tahun kebelakangan ini, maka terhasillah produk TEH HERBA DURIAN BELANDA yang mempunyai rasa unik serta lebih enak jika diminum bersama dengan madu lebah asli.


KHASIAT TEH HERBA DURIAN BELANDA
1. PENYAKIT KANSER – Teh herba ini mampu mencegah, merawat dan menyembuhkan penyakit kanser sebanyak 10,000 kali ganda kekuatan berbanding dengan perubatan moden (kemoterapi). Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan dan merujuk kepada doktor pakar dengan keraptentang perkembangan penyakit anda. Bagi pesakit kanser kulit, teh herba ini diminum serta hampas teh disapukan pada kulit dengan kerap.
2. PENYAKIT JANTUNG – Teh ini mampu merawat dan menstabilkan denyutan jantung. Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan.
3. PENYAKIT KENCING MANIS – Teh herba ini mampu merawat dan menurunkan bacaan yang tinggi serta menstabilkan kandungan gula di dalam darah. Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan. Bagi pesakit kencing manis, teh herba ini tidak digalakkan diminum bersama dengan madu lebahkerana dikhuatiri madu lebah yang anda beli bercampur dengan gula.
4. PENYAKIT DARAH TINGGI – Teh herba ini mampu merawat penyakit darah tinggi jika diamalkan secara berterusan. Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan.
5. PENYAKIT GOUT – Teh herba ini mampu merawat dan menyembuhkan penyakit gout yang kritikal. Cara penggunaan – Pengambilan teh herba secara berterusan setiap pagi dan malam selepas makan.
6. PENYAKIT RESDUNG – Teh herba ini mampu merawat dan menyembuhkan penyakit resdung serta membunuh kulat/fungus, virus dan parasit di dalam badan. Cara penggunaan – Pengambilan teh secara kerapserta aroma teh herbadi hembuskan melalui hidung secara perlahan-lahan.
7. ULSER MULUT – Teh herba ini mampu menyembuhkan penyakit ulser mulut jika berkumur-kumur dengan kerap.
8. PENYAKIT-PENYAKIT LAIN – Selain dari penyakit-penyakit kritikal di atas, teh herba ini juga mampu menurunkan kolestrol, berat badan dan mampu merawat penyakit asma, senggugut, demam panas, membunuh cacing didalam perut (budak kecil), membanyakkan susu badan bagi ibu yang menyusukan bayi, penyakit kemurungan, parkinson dan lain-lain lagi.
CARA BANCUHAN :
  • 1 UNCANG TEH HERBA DIMASUKAN DI DALAM TEKO TEH SERTA DITUANGKAN 400ML  AIR PANAS DAN DIRENDAM SELAMA  5-10MINIT. SETERUSNYA 1 TEKO TEH TERSEBUT DIHIDANGKAN UNTUK 4 CAWAN TEH.
DOS BANCUHAN
1. Orang yang sihat bertujuan untuk mencegah – 1 uncang teh dihidangkan untuk 2-4 cawan teh.
2. Pesakit tidak kritikal – 1 uncang teh dihidangkan untuk 1-2 cawan teh.
3. Pesakit kritikal terutama kanser tahap akhir – Dos minimum yang disyorkan 15 paket yang mengandungi 150 uncang teh yang perlu dihabiskan dalam masa 1 bulan. Sila rujuk doktor pakar secara kerap untuk mengetahui tentang perkembangan penyakit anda.
NUTRITION INFORMATION :
  • Energy per 100g   -   458 Kcl*
  • Crude protein (N x 6.25) per 100g   -   13.2g
  • Crude fat per 100g   -   3.9g
  • Moisture per 100g   -   8.9g
  • Ash per 100g   -   7.3g
  • Carbohydrate per 100g   -   66.7g
  • Dietary fibre per 100g   -   51.5g
TESTIMONIAL
PUAN RAKIAH, 65, NILAI, N. SEMBILAN, PENYAKIT : KENCING MANIS – Saya adalah pesakit kencing manis kritikal, sebelum mengamalkan Teh Herba ini, bacaan kencing manis saya 15 dan pandangan mata saya semakin kabur. Setelah saya amalkan Teh Herba ini selama 2 minggu secara berterusan, saya dapati mata pandangan mata saya menjadi lebih terang dari biasa, sistem perkumuhan menjadi lancar dan bacaan kencing manis saya yang terbaru turun menjadi 8!! Teh Herba ini memang berkhasiat. Kini saya tidak perlu lagi bergantung dengan perubatan moden.
EN. HASAN UJANG,63, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKIT : GOUT – Saya adalah pesakit gout yang kronik di mana pergelangan kaki saya bengkak dan berjalan menggunakan tongkat. Setelah mencuba produk ini selama 2 minggu, saya dapati bengkak di kaki saya telah surut serta pergelangan kaki saya tidak berasa sakit lagi. Setelah saya mengamalkan produk ini, saya tidak perlu berjalan dengan menggunakan tongkat lagi serta boleh makan makanan laut seperti biasa.
MOHD AMIERUL IQBAL, 14 TAHUN, LABU, N. SEMBILAN, PENYAKIT : RESDUNG – Sebelum mengamalkan produk ini, saya sentiasa bersin di waktu pagi serta hidung sentiasa berair dan gatal di bahagian mata. Setelah mengamalkan produk ini sebanyak 2 uncang, tindakbalas telah berlaku di mana saya mengalami sakit kepala serta hidung saya mengeluarkan hingus yang banyak tanpa henti selama 1 jam. pada hari berikutnya saya meneruskan minuman herba ini dan tindakbals selanjutnya saya mengalami demam dan bibir menjadi kering. setelah 2 hari mengalami demam, sya teruskan minuman herba ini saya dapati badan saya menjadi segar dan resdung saya bertambah pulih dan tiada mengalami bersin di waktu pagi. sehingga kini saya masih meneruskan minuman herba ini dan ingin berkongsi dengan semua pengguna herba ini tentang kebaikannya merawat penyakit resdung Terima kasih annona herbs..
PUAN RAKIAH, 65, NILAI, N. SEMBILAN, PENYAKIT : KENCING MANIS – Saya adalah pesakit kencing manis kritikal, sebelum mengamalkan Teh Herba ini, bacaan kencing manis saya 15 dan pandangan mata saya semakin kabur. Setelah saya amalkan Teh Herba ini selama 2 minggu secara berterusan, saya dapati mata pandangan mata saya menjadi lebih terang dari biasa, sistem perkumuhan menjadi lancar dan bacaan kencing manis saya yang terbaru turun menjadi 8!! Teh Herba ini memang berkhasiat. Kini saya tidak perlu lagi bergantung dengan perubatan moden..
SULAIMAN SIDEK, 46 TAHUN, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKIT : DARAH TINGGI – Sebelum mengamalkan produk ini, saya mempunyai darah tinggi yang kritikal. saya selalu berasa kebas2 di bahagian tengkuk dan selalu mengalami pitam. setelah saya amalkan produk ini secara berterusan selama 2 minggu, bacaan darah tinggi sebelum ini 200 ke atas dan tidak boleh di baca kerana terlalu tinggi menjadi sekarang bacaannya dapati turun kepada 160/ 90. amat menakjubkab produk ini kerana memberi kesan begitu ketara. mmg sesuai dengan istilah 10,000 kali ganda berkesan!!!
FARISH HAKIM, 4 TAHUN, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKIT : CACING DI DALAM PERUT – Kanak-kanak ini adalah penghidap cacing di dalam perut, keadaan mukanya pucat dan mulutnya berbau serta perut yang buncit. Setelah mengamalkan produk ini selama 1 minggu, di dapati muka kanak-kanak ini nampak lebih segar serta mulutnya kurang berbau. Perutnya buncitnya pun didapati mula menyusut.
FATIN HADIRAH, 10 TAHUN, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKI : RESDUNG – Sebelum mengamalkan produk ini, kanak-kanak ini kerap bersin di waktu pagi. Setelah mengamalkan produk ini selama 1 minggu didapati kanak-kanak ini tidak lagi bersin diwaktu pagi serta pernafasannya menjadi lebih lega dan lancar.
FATIN HAZIMAH, 7 TAHUN, KUALA PILAH, N. SEMBILAN, PENYAKIT : RESDUNG – Sebelum mengamalkan produk ini, kanak-kanak ini sentiasa bersin di waktu pagi. Setelah mengamalkan produk ini selama 1 minggu didapati kanak-kanak ini tidak lagi bersin diwaktu pagi serta pernafasannya lebih lega dan lancar.

utamakan kesihatan



Glutacol--rahsia Penjagaan kulit sesuai bagi lelaki dan wanita

Penjagaan kulit dalaman dan luaran


Glutacol Glutathione + Collagen Drink
Glutacol Cream
Glutacol Miracle Scrub
Glutacol 2 in 1 Facial Treatmen
Glutacol Glutathione + Collagen Drink
Harga Promosi : RM 60.00
(Harga Sebenar : RM 70.00)
Glutacol diformulasikan dari kombinasi Glutathione dan Kolagen. Glutathione memiliki manfaat positif bagi lebih daripada 68 penyakit yang berbeza. Hal ini penting dalam memberikan pertahanan dari radikal bebas, tekanan oksidatif, racun dan penyakit. Kolagen adalah anti penuaan yang kuat. Kolagen memainkan peranan penting dalam membuat kulit anda bersinar, cerah dan kulit lebih muda. Produk ini juga membantu tubuh anda untuk membakar lemak. Namun, kerana faktor-faktor seperti proses penuaan, pengeluaran kolagen alami di dalam tubuh kita berkurang dari masa ke masa, mengambil suplemen kolagen sangat diperlukan untuk merangsang pengeluaran kolagen tubuh sendiri. 


Ini ialah wasiat formula bagi membantu kulit anda kelihatan lebih kencang, sihat dan cerah. Produk ini juga membantu untuk menyelesaikan masalah kulit seperti kerut dan garis wajah. 
Apakah ada efek samping mengambil glutathione dan kolagen?
Mengambil glutacol cukup selamat. Setiap orang sepatutnya menggunakan produk ini dalam rangka mengoptimumkan kesihatan secara keseluruhan. Produk ini sering digunakan sebagai filler kosmetik untuk membuang kedut dan ketidaksempurnaan lain, dan juga boleh digunakan untuk kecantikan bibir.
Seberapa cepat saya boleh melihat hasilnya?
Mereka yang mengambil secara teratur glutathione mengakui bahwa mengambil glutathione bersama-sama dengan vitamin C selama 3 hingga 6 bulan atau lebih akan menghasilkan kulit yang lebih cerah. Namun, kesan berbeza-beza antara orang-orang; beberapa orang boleh merasakannya lebih cepat atau lebih lambat
Apakah kandungan Glutacol?
Glutacol mengandungi l Glutathione 80 MG, Collagen 1000 MG, Astaxanthin, Aloe Vera Extract, Acerola Cherry, Blackcurrant Extract, Tomato Extract, and Probiotics.
Apa bentuk glutacol dan bagaimana cara penggunaanya?
Glutacol berbentuk serbuk.  Dalam 1 kotak ada 20 sachets. Ia boleh diminum terus ke dalam mulut, atau di bancuh dengan air suam 60 ml untuk setiap sachet. Untuk hasil yang Glutacol terbaik harus dimakan terakhir pada waktu malam sebelum tidur kerana waktu puncak untuk pembaikan dan pertumbuhan semula dalam tempoh dua jam pertama tidur – dikenali sebagai kitaran alfa.
Apa yang boleh menghadkan keberkesanan glutation dalam proses pemutihan kulit?
Keberkesanan glutation dalam pemutihan dalam seseorang individu boleh dihadkan oleh tabiat tertentu seperti penggunaan rokok dan alkohol diketahui akan mengurangkan tahap glutathione dalam badan. Perokok mungkin tidak mencapai keputusan yang sama dalam proses pemutihan kulit sebagai bukan perokok. Ini bermakna perokok tidak boleh mencapai keputusan yang lebih cepat daripada bukan perokok. Yang kedua ialah penggunaan alkohol. Penggunaan alkohol boleh menjejaskan keberkesanan glutation dalam pemutihan kulit. Pendek kata, untuk mencapai keputusan yang lebih cepat kulit mencerahkan, kami menasihati pengguna untuk berhenti merokok dan mengelakkan alkohol.
Kebaikan Glutacol :
  • Anti-oksidan
  • Mengatur berat badan
  • Mencerahkan kulit
  • Memastikan sel anda berjalan lancar
  • Anti penuaan
  • Mencegah kerosakan sel badan kita
  • Muda dan kulit bercahaya
  • Membantu memulihkan kekeringan dan kerapuhan rambut
  • Meningkatkan elastiktasi dan kelembutan kulit
  • Membantu meringankan bisul, masalah pencernaan dan ginjal
  • Mengurangkan garis dan kedutan
  • Membantu untuk kesihatan gigi anda
  • Membantu kulit anda menjadi lebih putih dan halus
  • Membantu membakar lemak
  • Meningkatkan kemampuan kulit untuk melembapkan sendiri, membantu dalam penghapusan sel-sel kulit mati
  • Membantu dalam cancer chemoprotection dan rawatan kanser

Glutacol Cream

Harga Promosi : RM 60.00
(Hargaa Sebenar : RM 70.00)
KRIM GLUTACOL
Krim glutacol diformulasikan untuk mencerahkan kulit. Oleh kerana pendedahan kepada matahari, pigmentasi boleh berlaku dan kulit boleh menjadi gelap. Krim glutacol juga boleh mengurangkan bintik jerawat, dan pigmentasi tidak sekata.
Apakah manfaat Krim Glutacol?
Krim glutacol boleh digunakan untuk mengurangkan hiperpigmentasi kulit serta kedut dan garisan. Ramai pengguna krim Glutacol yang menggunakan krim Glutacol untuk mengurangkan jeragat, bintik jerawat, dan skintone tidak sekata.
Kebaikan Krim Glutacol:
1. Mencerahkan dan Memutihkan Kulit
2. Mengurangkan Pigmentasi dan bintik gelap
3. Melindungi daripada sinar UV
4. Mengurangkan kekasaran kulit
5. Melembapkan Kulit
6. Mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan
7. Mengetatkan dan menganjalkan kulit
Apakah Perbezaan antara Krim Glutacol dengan Krim lain di pasaran?
Krim glutacol mengandungi kepekatan tertinggi bahan-bahan yang bekerja untuk mencerahkan dan menegangkan. kulit dan bahan yang paling berkesan untuk pemutihan kulit. Formula dan bahan-bahan campuran istimewa yang aktif adalah apa yang membawa keberkesanan yang benar krim Glutacol dalam mencerahkan, memutihkan dan menegangkan kulit.
Adakah penggunaan Krim Glutacol cukup selamat?
Krim glutacol selamat dan tiada mengandungi hydroquinone, merkuri, steroid atau bahan-bahan berbahaya lain.
Apakah bahan aktif Krim Glutacol?
Bahan-bahan aktif Krim Glutacol adalah Glutathione, Kolagen, Sepiwhite, ekstrak likuoris,Lactic Acid dan Alpha Arbutin
Bagaimana cara penggunaan Krim Glutacol?
usapkan krim pada muka dan leher yang bersih dua kali sehari. Urut dengan teliti sehingga krim diserap ke dalam kulit. Tunggu 15 minit sebelum memakai alat solek / sunblock. Usapkan pada waktu pagi dan pada waktu malam untuk hasil yang terbaik.
Amaran : Elakkan sentuhan dengan mata. Tidak disyorkan untuk kanak-kanak di bawah umur 12 tahun. Untuk kegunaan luaran sahaja.

Glutacol 2in1 Facial Treatment
(Facial Wash+ Facial Mask) With Argan Oil
warna purple di atas
Harga Promosi : RM 32.00
(Harga Sebenar : RM 40.00)
GLUTACOL 2IN 1 FACIAL TREATMENT (FACIAL WASH+ FACIAL MASK) WITH ARGAN OIL
  • Rawatan muka Glutacol diperkaya dengan ramuan herba semula jadi yang membuatkan kulit anda licin, berseri dan putih selepas digunakan . Rawatan muka Glutacol dicipta untuk memutihkan kulit dengan mencegah pembentukan tompok coklat dan mengurangkan pigmentasi tidak sekata.

  • Rawatan muka Glutacol diperkaya dengan minyak argan yang sangat popular sebagai agen anti-penuaan. Ia menghalang kemerosotan otot dimana proses semulajadi yang terhasil akibat kesan penuaan. Ia juga menghalang kulit dari pramatang dan gejala penuaan seperti kedutan. Selain itu ia sangat membantu dalam mempercepatkan proses penyembuhkan luka terbakar atau lain-lain lebam dan radang pada kulit. Ia juga membantu dalam meneutralkan kesan rekahan pada kulit selepas kehamilan. Minyak Argan digunakan secara meluas sebagai produk kosmetik dan dihargai oleh pakar kecantikan terkenal di seluruh dunia. Ia juga boleh melindungi tubuh terhadap radiasi ultraungu.

  • Rawatan muka Glutacol juga diperkaya dengan Oryza Sativa (Rice) Bran Ekstrak yang amat berkesan dalam mengekalkan kulit licin, lembut, dan bebas kedut kerana keberkesanan komponennya. Ia kaya dengan vitamin, mineral, protein, dan minyak pati. Wanita Jepun telah lama menggunakan Rice Bran untuk kulit licin dan cerah dan menjadikan ia dikenali sebagai “Bran Beauty”. Rice Bran Oil mengandungi gamma oryzanol dimana sinaran ultraungu dihalang daripada sampai ke permukaan kulit dan sangat berguna sebagai pelindung matahari. Ia juga menghalang pembentukan pigmentasi melanin dan membantu melindungi lipid kulit daripada pengoksidaan untuk mencegah freckles, bintik umur, dan perubahan warna. Rice Bran Oil mengandungi proanthrocyanidins, antioksidan yang kuat yang melindungi kolagen dan elastin di seluruh badan kita terutamanya dalam kulit kita.

  • Air mawar yang terkandung dalam rawatan muka Glutacol berasal dari bunga dan tankai mawar yang mempunyai ciri-ciri sangat berguna. Penggunaan mawar adalah sangat banyak dan pelbagai. Ia mempunyai sejarah yang panjang dalam penggunaannya dalam ubat rakyat, terutamanya dalam bidang penjagaan kulit. Ia adalah sesuai untuk semua jenis kulit, tetapi ia amat sesuai untuk kulit kering, sensitif atau penuaan. Ia mempunyai tonik dan kesan astringen pada kapilari di bawah permukaan kulit, yang menjadikan ia berguna dalam mengurangkan kemerahan disebabkan oleh kapilari yang besar. Mawar juga mampu menenangkan saraf, keadaan emosi dan psikologi fikiran. Ia dianggap sebagai sedatif ringan dan anti ketegangan. Ia semakin popular digunakan dalam rawatan untuk keadaan mengurangkan tekanan, ketegangan saraf, ulser peptik, penyakit jantung, dan lain lain.
Arahan :
  • Picit jumlah yang sesuai ke atas tapak tangan. Urut perlahan-lahan pada muka dan leher. Bilas dengan air. Biarkan 5 minit sebelum anda bilas dengan air, jika anda mahu menggunakan ia sebagai topeng. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Glutacol Miracle Scrub
merah jambu
Harga Promosi : RM 32.00
(Harga Sebenar : RM 40.00)
Glutacol Miracle Scrub
  • Glutacol Miracle Scrub membantu membawa keluar cahaya dalaman anda. Glutacol Miracle Scrub dicipta untuk menghapuskan sel-sel kulit mati. Kulit yang kusam akan kelihatan lebih cerah dan berseri.
  • Minyak Argan yang terkandung dalam Glutacol Miracle Scub diperolehi dari kacang hijau pokok Argan yang kebanyakannya di temui di Maghribi. Ia adalah minyak sayur-sayuran yang jarang ditemui kerana kekurangan pokok Argan di dunia. Minyak ini sangat bernilai kerana kepelbagaian kegunaan dan kerana pengeluaran yang terhad. Disebabkan kebaikan yang sangat tinggi dalam bidang kecantikan telah membuatkan minyak argan mendapat permintaan yang sangat tinggi di seluruh dunia. Minyak Argan juga dianggap sebagai anti-jerawat dan baik terhadap cacar air. Glutathione dalam Glutacol Miracle Scrub bertindak sebagai antioksidan terhadap sel kulit. Ia sangat lembut dan boleh membantu membuang sel kulit mati dan bintik putih pada kulit dengan rawatan biasa.
  • Glutacol Miracle Scrub juga mengandungi Allantion yang sering digunakan dalam ubat-ubatan untuk dermatolog termasuk jerawat, impetigo, ekzema, dan psoriasis. Ia juga membantu kulit untuk sembuh dengan lebih cepat dan untuk mengikat kelembapan dengan lebih berkesan, membuat produk yang mengandungi allantoin berguna untuk kulit kering dan untuk menyembuhkan luka, terbakar, dan parut. Ia juga berkesan terhadap selaran matahari, bibir luka, kudis sejuk, ruam lampin, dan kegatalan kulit.
Arahan :
  • Gunakan dua kali seminggu dengan urutan perlahan-lahan di muka dan leher. Urut dalam bulatan kecil menaik sambil mengelakkan kawasan mata dan bibir. Bilas dengan air suam. Untuk keputusan pemutihan optimum, gunakan julat keseluruhan siri kecantikan kulit Glutacol
  • Antara kawasan wajib dibersihkan dahi, dagu, pipi, dan hidung. Kerana pengeluaran minyak biasanya terlalu banyak di bahagian muka ini dan mereka adalah sumber kulit mati yang menyebabkan masalah kulit jerawat dan lain-lain. Untuk kulit berminyak, gunakan dua kali seminggu. Manakala untuk kulit kering, gunakan sekali setiap dua minggu.
Bahan-bahan :
  • Aqua, Karbomer, Klorida Behentrimonium, Asid Laktik, Cucumis Sativus (Timun) Ekstrak, Asid Glycolic, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Glycerin, Sodium Lactate, serine, Urea, Sorbitol, Sodium Chloride, Allantoin, Kolagen, Glutathione, Argania Spinosa Kernel Oil , Undecylenoyl Phenylalanine, Phenylethyl Resorcinol.

Glutacol Glutathione + Collagen Drink
Glutacol Cream
Glutacol Miracle Scrub
Glutacol 2 in 1 Facial Treatmen


selamat mencuba..periharalah kulit anda,,