logo berguruseo selamat melayari laman blog saffone hubungi saya 019-6167231 en saiful

cari produk disini

*****

*****

Selasa, 8 Januari 2013

Royale Placenta Sheep Placenta Plus 36,000mg


Sheep Placenta The Royal Treatment


Kebanyakan orang hanya tahu plasenta sebagai organ yang penting yang menyuburkan janin di dalam rahim. Ia telah disambut selama tahun oleh golongan kaya dan selebriti sama untuk keupayaan untuk memberi nafas baru tisu kulit dan memulihkan kilauan muda untuk muka dan tubuhnya. Domba plasenta digunakan khusus kerana keserasian didokumenkan dengan baik antara sel-sel biri-biri dengan sel-sel manusia. Tidak seperti ubat-ubatan tiruan yang hanya bekerja sambil kekal dalam sistem metabolisme kami, dengan menggunakan sel-sel semulajadi yang diekstrak daripada plasenta biri-biri menghasilkan , kesan jangka panjang yang positif yang kembali anda untuk kemuliaan belia.
Placenta telah lama telah digunakan selama lebih 1400 tahun sebagai tonik kecantikan, tonik buah pinggang, afrodisiak dan untuk menggalakkan kesihatan am. The kaya dan terkenal yang dikenali untuk membelanjakan sehingga USD $ 30,000 bagi plasenta suntikan sel hidup di klinik Swiss eksklusif hanya untuk memelihara belia mereka , kecergasan , daya tahan fizikal dan mental. Klinik Swiss memerlukan tempahan awal daripada 6-12 bulan dan sekurang-kurangnya 3-6 bulan untuk menjalani rawatan ini.
Sheep plasenta anti -penuaan Ekstrak boleh diukur sama dengan karat berlian - berlian sempurna, seperti ekstrak plasenta biri-biri sangat tulen yang sangat jarang berlaku , berharga dan biasanya bernilai wang tebusan raja. Sekarang , belia - memelihara faedah terapi sel plasenta tidak lagi hanya untuk yang istimewa . Plasenta dalam bentuk kapsul kini boleh didapati untuk memelihara pemuda dan kesihatan anda.
Kembali ke Keagungan Belia dengan 120:1
Nisbah tulen Plasenta Bebiri Segar !
Memperkenalkan Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS , makanan tambahan anti -penuaan yang membantu untuk memulihkan badan kita kepada Perdana kecantikan muda dan kesihatan dengan memperkenalkan sel-sel baru muda dan bertenaga diekstrak daripada biri-biri ke dalam badan di mana mereka merangsang sel-sel lama dan rosak untuk membaiki diri mereka sendiri - berkesan membuat badan anda sebaik baru .
Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS adalah plasenta biri-biri anti -penuaan suplemen mengandungi kapsul 300mg yang diperolehi daripada 36,000 mg plasenta biri-biri segar - iaitu nisbah 120:1 tulen anti -penuaan kebaikan setiap kapsul
Bersesuaian Tambahan untuk seorang Raja Anti- Penuaan

Nisbah tulen 120:1 plasenta biri-biri segar bertanggungjawab untuk melambatkan proses penuaan dengan merangsang sel-sel anda untuk terus membaiki dan meremajakan diri mereka sendiri - yang mengakibatkan beribu- , kulit lebih muda dari luar dan dalam!
Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS kerja-kerja dengan lebih pantas dan lebih tahan lama mempunyai manfaat kerana gred sempurna yang tulen, kuat Faktor domba plasenta Pertumbuhan, tidak seperti ekstrak plasenta yang lain.
Ia mengandungi nisbah tertinggi faktor pertumbuhan plasenta biri-biri setiap kapsul yang pernah dibuat di New Zealand dan Australia.
Bersesuaian Tambahan untuk seorang Raja Beauty

Tidak berpuas hati dengan hanya menterbalikkan tanda-tanda penuaan , Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS juga meningkatkan keindahan pengguna dengan kandungan yang tinggi kolagen dan Sutera Asid Amino .
Kolagen digunakan dalam Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS adalah dari Maw Ikan. Maw ikan dikenali sebagai bahan mewah di masakan Cina. Maw ikan adalah sumber terbaik kolagen yang juga dikenali untuk meningkatkan kulit muka. Selain daripada itu, ia juga kaya dengan protein yang berkesan boleh membuang keletihan & mempercepatkan proses penyembuhan luka. Maw ikan turut dianggap sebagai tonik berkhasiat yang membantu peredaran darah. Setelah penggunaan ia mudah pecah menjadi lebih kecil , molekul kolagen utuh yang mudah untuk menyerap ke dalam kulit di mana ia melembapkan kulit dan mengurangkan kendur, garis-garis halus dan kedutan.
Asid Amino Sutera di sisi lain adalah gentian protein semulajadi yang diperolehi oleh hidrolisis sutera. Asid mengikat dengan keratin yang ditemui dalam kulit untuk mewujudkan satu lapisan pertahanan terhadap kehilangan lembapan dan memberi kulit rasa sangat lembut dan baldu. Berat badan yang rendah molekulnya membolehkan ia mudah diserap melalui kulit untuk kesan maksimum.
Bersesuaian Tambahan untuk seorang Raja Kesihatan

Ia ramai tahu bahawa penuaan adalah disebabkan oleh kerosakan radikal bebas dalam badan kita - oksigen longgar yang menghancurkan malapetaka di keseimbangan di dalam kita. Antioksidan melindungi daripada kerosakan oksidatif kepada badan dengan menghapuskan radikal bebas yang menyebabkan kita umur.
Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS mengandungi Astaxanthin , antioksidan yang paling berkuasa di dunia. Ia melintasi halangan darah - otak & darah -retina untuk melindungi mata , otak, dan sistem saraf daripada kerosakan oksidatif , mengembalikan mereka kepada perdana muda mereka serta mengekalkan tekanan darah pada tahap yang sihat . Astaxanthin ini juga dikenali untuk mengurangkan arthritis, tendon, sendi dan sakit otot .
Untuk memaksimumkan pengambilan nutrien, Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS ditambah dengan Minyak Alpukat yang mengandungi jumlah yang tinggi protein, vitamin A, D & E, dan juga asid lemak mono & poli tak tepu untuk membantu meningkatkan metabolisme dan mengurangkan berat badan. Sifat-sifat uniknya juga membolehkan penyerapan nutrien larut lemak yang membolehkan tubuh untuk menggandakan penyerapan nutrien -sihat jantung seperti beta karotin .
Bersesuaian Tambahan untuk seorang Raja Comfort



Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS mengandungi sebelum ini tidak pernah di dengari nisbah 120:1 ekstrak plasenta biri-biri, kini boleh didapati untuk kegunaan mudah buat kali pertama dalam bentuk kapsul.
Metabolisme meningkat dan kecekapan badan anda di Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS kadang-kadang boleh menyebabkan sensasi tidak selesa ' memanaskan badan ' terpancar ke seluruh badan .
Untuk menghapuskan ini , Aloe Vera, agen penyejuk dikenali ditambah ke dalam Royale Placenta SHEEP PLASENTA PLUS, membuat perjalanan patah balik masa untuk kesihatan muktamad dan kecantikan pengalaman yang selesa dan menyenangkan



Harga Offer Kami : RM 650.00

 Free Pos adalah percuma sila hubungi atau sms saya epol 010-4067336

Tiada ulasan:

Catat Ulasan